חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רכבו של נהג הסעות נגנב בזמן שהסיע קצין נפגעים ובני משפחה שכולה | כל הפרטים

בזמן שנהג רכב הסעות תושב ירושלים, הסיע קצין נפגעים בצה"ל ובני משפחה שהצטרפה בסוף השבוע למעגל השכול, נגנב רכבו הפרטי משכונת מגוריו. עוד בטרם נודע לו על כך, החשודים נתפסו ונעצרו על ידי שוטרי מחוז ירושלים וגניבת הרכב סוכלה.

לפנות בוקר, בפעילות משותפת של שוטרי תחנות שפט במרחב קדם ולב הבירה במרחב ציון כנגד עבירות הרכוש השונות, הבחינו שוטרי סיור מתחנת שפט ברכב שעורר את חשדם לאחר שהרכב נסע במהירות וללא אורות לכיוון מעבר חיזמה, ובשלב מסויים שב על עקבותיו.

השוטרים שדלקו אחר הרכב, הצליחו להשיגו עד שנעצר. בתוכו היו 2 חשודים, פלסטינים שוהים בלתי חוקיים בגילאי 18 ו-14, והם נעצרו על ידי השוטרים. בדיקה העלתה כי החלון האחורי של הרכב מנופץ, ומדובר ברכב שנגנב משכונת רמות בירושלים, זאת בעת שבעליו עבד בשירות צה"ל והסיע משפחה שכולה.

הרכב שנגנב. צילום: דוברות המשטרה

בפעילות שנערכה במקביל על ידי מתנדבי ושוטרי תחנת לב הבירה, אותר בשכונה חשוד נוסף בעת שהתנהג באופן מחשיד לאחר שהסתובב בין כלי רכב חונים ברחוב. בדיקתו על ידי השוטרים העלתה כי מדובר בפלסטיני שוהה בלתי חוקי והוא הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה.

שלושת החשודים שנעצרו הלילה, הנם תושבי בית פוריכ ביו״ש. במהלך היום הם הובאו בפני בימ"ש, שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם של שניים מהם ב-4 ימים נוספים, עד לתאריך 20.12, ואת מעצרו של הקטין ביומיים נוספים, עד ל-18.12.23. חקירת המשטרה נמשכת.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש, תוך פעילות מניעה וסיכול, איתורם של חשודים ומעצרם לחקירה, במטרה לשמור על הציבור ועל רכושו".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן