חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בואי חלה: שישי חדש בצדקיהו to go

כידוע, יום שישי הוא ה-יום של הירושלמים, וברחובות העיר מורגשת אווירת חג משפחתית, שמחה וניחוחות של בישולים מכל עבר. בשל כך, החלו לאחרונה ב׳צדקיהו to go׳ מבית מסעדת ׳צדקיהו׳ המיתולוגית לפתוח את משכנם בימי שישי בקונספט של הגשת מאכלים בניחוחות של שבת עם מוזיקה מותאמת, צ׳ייסרים של ערק בעבודת יד של צדקיהו ותפריט מצומצם.

התפריט כולל את המנות הבאות: שניצל בחלה: שניצל קריספי דק, מטבוחה, איולי לימון כבוש, סטייק חציל וכוסברה 42 ₪, עיג‘ה בחלה: קציצות ירק, חומוס, כרוב חמוץֿ, שניצל חציל, עגבניה, כוסברה 42 ₪, חריימה בחלה: קציצות דג ים ברוטב חריימה חרפרף, איולי לימון כבוש וכוסברה 48 ₪, כמו כן מוצע תפריט ״לקחת הביתה״ ובו: שניצל קריספי דק 500 גרם ב-58 ₪, עיג'ה 500 גרם ב-48 ₪, קציצות דגים ברוטב חריימה: 5 קציצות ב-62 ₪, שניצל חציל 650 גרם ב-32 ₪, אורז לבן 650 גרם ב-25 ₪, חלות לשישי במחיר 6 ש״ח ליחידה, מבחר סלטי הבית – 250 גרם ב-14 ₪, סחוג ביתי 250 גרם ב-25 ₪, מטבוחה 250 גרם ב-28 ₪, עוגות פרווה בעבודת יד: סינבון, שמרים שוקולד וקראמבל לימון 46 ₪. כל הסלטים טריים ומוכנים במקום, וכל המנות מוגשות בחלות טריות הנאפות במקום.

צילום: רון ירקוני יח"צ

לדברי מושיקו צדקיהו, מבעלי מסעדת צדקיהו וצדקיהו to go: “הפתיחה של המקום בימי שישי בתפריט מיוחד, הוא תוצאה של ביקוש מצד הלקוחות ואמונה שלנו במאכלים שעליהם עמלנו במשך תקופה ארוכה על מנת שיהיו לשביעות רצונם של הלקוחות, שילבנו אותם עם משקאות ומוסיקה שתחבר את הקהל לאווירת השבת החגיגית והייחודית לירושלים, ולשמחתנו, כבר בפעמים הראשונות שהתחלנו, הקהל היקר שלנו הצביע ברגליים, ונהנה מכל ביס מהמאכלים המשובחים״.

צדקיהו to go.
כתובת: יד חרוצים 22.
שעות פעילות: 10:00-14:00.
ניתן להזמין דרך וולט.

צילום: רון ירקוני יח"צ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן