חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שני צעירים מעיסאוויה נעצרו בחשד לגניבה מחנות ותקיפת עובדת

אחד העצורים

החשד: קרובי המשפחה שדדו בשמים בסניף הפארם, התעמתו עם העובדים ונמלטו. כעבור זמן קצר, אותרו בביתם שבמזרח ירושלים על ידי השוטרים ונעצרו לחקירה.

בליל אמש התקבל דיווח במשטרה על אירוע שוד שהתרחש בסניף פארם בשכונת ניות בירושלים, במהלכו הגיעו שני צעירים על גבי קטנוע אל המקום. בהמשך לכך, נכנס אחד החשודים כשהוא חובש קסדת רכיבה על ראשו אל תוך הסניף ומשם נטל לרשותו מספר בשמים ועשה דרכו לעבר היציאה מבית העסק, זאת מבלי לשלם עבורם.

המאבטח בסניף שהבחין בכך, ניסה למנוע מהחשוד לעזוב את המקום כשברשותו מוצרי הפארם והחל עימות בין השניים, זאת תוך שעובדת נוספת החלה מתעדת את המתרחש ובהמשך לכך, ניגשה לעבר חברו של החשוד במטרה לתעד גם אותו. בתגובה, רץ לעברה החשוד והיכה אותה בפניה, עלה על הקטנוע והשניים נמלטו בזריזות מהמקום.

אחד העצורים
אילוסטרציה, אזיקים. צילום: דוברות משטרת ישראל

מיד עם קבלת הדיווח, הגיעו כוחות המשטרה מתחנת מוריה של מחוז ירושלים למקום ונפתחה חקירה במסגרתה נערכו סריקות מהירות אחר החשודים במעשה. במסגרת חקירה זאת ופעולות מקצועיות מגוונות שנערכו, נודעה זהותם של שני החשודים, תושבי שכונת עיסאוויה בשנות ה-20 לחייהם, וכעבור זמן קצר, הגיעו אל ביתם שוטרי תחנת שלם ולוחמי מג"ב.

שני החשודים אותרו כאמור בביתם, נעצרו והועברו לחקירה בתחנת מוריה, תוך שנתפסו פריטי לבוש הקושרים את השניים למיוחס להם, ואותר הקטנוע ששימש את החשודים בחצר ביתו של אחד מהם כשלוחית הרישוי של הקטנוע הוסרה.

במהלך היום יובאו החשודים לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם לטובת מיצוי פעולות החקירה בעניינם.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות תוך שילוב כוחות, יכולות ואמצעים, על מנת לאתר חשודים בעבירות פליליות, מיצוי חקירת מעורבותם והדין עם עבריינים אלו במטרה להגביר את תחושת ביטחון הציבור ושמירה על רכושו".

לראשונה: עיריית ירושלים בקול קורא להנגשת בתי כנסת

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן