חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תושב ירושלים חשוד בייבוא 2 ק"ג סם אונס

המשטרה חשפה ועצרה חשוד שייבא מחו"ל כ-2 ק"ג נוזל מסוג סם אונס (GBL). היום הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע לקראת כתב אישום ומעצרו הוארך. במשטרה מציינים: "איתור החומר ומעצר החשוד לאחר פעילות מתוחכמת מנע את הפצתו ושימוש לרעה שיכל להוביל לתוצאות טרגיות"

בתחילת החודש איתרו שוטרי יחידת הבילוש המיוחדת 747 של משטרת מרחב נתבג ואנשי המכס, חבילה חשודה ובה חומר החשוד כסם אונס בצורת נוזל. בעקבות האיתור החלה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של משטרת מחוז ירושלים.

במהלך החקירה חוקרי ימ"ר ירושלים ביצעו מגוון פעולות סמויות במטרה להתחקות אחר החשוד שאליו מוענה החבילה. החבילה הועברה לחשוד ע"י שוטר סמוי מימ"ר ירושלים ונחשפה זהותו. זמן קצר לאחר מכן, בלשי המשטרה עצרו את החשוד במהלך נסיעה ברכבו כשברשותו החומר החשוד במשקל של כ-2 ק"ג. החשוד הועבר לחקירה במשטרה.

צילום: דוברות משטרת ישראל

בבדיקת מעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל עלה כי הנוזל הינו סם אונס מסוג GBL. מהחקירה בימ"ר ירושלים עולה כי החשוד, תושב צפון ירושלים בשנות העשרים לחייו, הזמין את הסם מסין באמצעות המרשתת זאת לצורך הפצת החומר ומכירתו לכל המעוניין, אולם תכניתו סוכלה ע"י המשטרה כאמור. בתום חקירתו החשוד נכלא, ומעצרו הוארך מעת לעת.

עם סיום החקירה במשטרה וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשוד במעשה, הוגשה היום הצהרת תובע נגד החשוד ומעצרו הוארך שוב בבימ"ש. בימים הקרובים, צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.

סנ"צ יורם סגל ר' מפלג תשאול בימ"ר ירושלים ציין: "סם האונס הינו סם מסוכן. אם משלוח קטלני זה היה מתגלגל לרחובות ולידים מסוכנות – הוא היה עלול להוביל לעבירות מין חמורות ופגיעה מינית בקורבנות תמימים.

איתור החומר ומעצר החשוד לאחר פעילות מתוחכמת ונחושה שלנו, מנע את הפצתו ושימוש זדוני בו, שיכל להוביל לתוצאות טרגיות. המשטרה תמשיך להיאבק במפיצי וסוחרי הסמים המסוכנים המבקשים לפגוע בשלומו, בריאותו ובטחונו של הציבור".

מטורף: ספר מירושלים חשוד בהעלמת מס בסך 7.5 מיליון ₪

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן