חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסתיימה חקירתו של תושב מזרח ירושלים שפגע מינית במאושפזות בשערי צדק

שערי צדק ירושלים, צילום: דוברות המרכז הרפואי שערי צדק

עובד קבלן שמר על מאושפזות בבית החולים בכדי למנוע שיאונה להן כל רע ופגע בהן מינית בעצמו. הושלמה חקירתו במשטרה של תושב מזרח ירושלים ובימים הקרובים צפוי שיוגש נגדו כתב אישום.

חוקרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים השלימו בימים אלו את פעולות החקירה שהתנהלה כנגד תושב מזרח העיר ירושלים בשנות ה-50 לחייו, לאחר שנעצר בשבוע שעבר בחשד שביצע עבירות מין ומעשים מגונים כלפי שתי מאושפזות בבית החולים שערי צדק. היום (רביעי) הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש בימים הקרובים את כתב האישום.

בתאריך 9.5 בשעות הערב, התקבל דיווח מבית החולים ובעלה של מאושפזת, על חשוד שביצע עבירות מין כלפי מאושפזות שמתפקידו היה, לשמור כי לא יאונה להן כל רע.

שוטרי תחנת מוריה שהגיעו למקום, החלו בחקירת נסיבות המקרה ואיסוף עדויות. לצד זאת, עם קבלת התלונה בבית החולים, בית החולים החליט להפסיק מיידית את העסקתו במוסד הרפואי וכלל המידע שבידיהם הועבר לידי המשטרה.

שערי צדק ירושלים, צילום: דוברות המרכז הרפואי שערי צדק

מחקירת המקרים עולה כי החשוד, תושב צור באהר, עובד חברה קבלנית חיצונית ששובץ בבית החולים מזה מספר חודשים, ניצל את מצבן וביצע בהן עבירות מין ומעשים מגונים במועדים שונים. במהלך השבוע החולף, הוארך מעצרו של החשוד על ידי בימ"ש, תוך שגם בימ"ש מחוזי נדרש בעניין זה וקיבל את בקשת המשטרה, וחקירתו נמשכה.

לאחר שבימים אלו הושלמו פעולות החקירה הנדרשות תוך שנאספו עדויות, היום הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות ומעצרו הוארך פעם נוספת, עד ליום שישי הקרוב (19.5), לטובת הגשת כתב האישום.

פקד איתמר נווה, קצין חקירות תחנת מוריה מחוז ירושלים, ציין: "מדובר באירוע מורכב בו אדם שתפקידו להשגיח על שלומן של מטופלות במוסד רפואי, התגלה כחשוד בפגיעה מינית בהן. מיד עם קבלת הדיווח מבית החולים בתחנת המשטרה מוריה, תוך שיתוף פעולה מלא עם בית החולים, החשוד נעצר והועבר לחקירה, מעצרו הוארך וגובשה נגדו תשתית ראייתית נדרשת. כבר בימים הקרובים צפוי נגדו כתב האישום החמור בשל מעשיו.

משערי צדק נמסר: "אנחנו מברכים על החקירה המהירה שהחלה בדיווח של בית החולים. בית החולים מחוייב לשמירה על בטחון המטופלים ודיווח מיידית כשעלה חשד. אנו עושים הכל כדי למנוע מקרים חריגים ביותר מסוג זה".

תושב ירושלים חשוד בייבוא 2 ק"ג סם אונס

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן