חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת be jewelry משיקה קולקציית אביב באתר תכשיטי כסף טהור 925 ועוד מבחר תכשיטים בציפוי זהב 18k

חברת התכשיטים be jewelry בבעלותה של נעמה ברנשטיין-מלאכי השיקה בימים אלו את קולקציית האביב החדשה לשנת 2021 בסימן תכשיטי כסף טהור 925 וציפוי זהב 18k. בחברה מספרים על קולקצייה חדשה ועדכנית במיוחד ותכשיטים בעיצובים שלא נראו עד היום בחברה.

נעמה ברנשטיין מלאכי התחילה את דרכה בתחום הפיננסי. התפנית בחייה קרתה כאשר ביום ההולדת של בעלה רצתה להפתיע אותו ולקנות לו צמיד מיוחד וייחודי. לאחר חיפושים רבים הבינה נעמה כי לא משנה כמה תחפש לא תמצא את הצמיד המיוחד שרצה.

צילום: אינסטגרם נעמה מלאכי

נעמה מספרת ״חיפשתי כמעט בכל מקום אפשרי אינטרנט קניונים ומשם הגיעה התפנית. נעמה מספרת כי התחילה לחקור את עולם התכשטים והחלה להכין בעצמה.

נעמה גדלה במשפחה מאוד יצרתית עם אמא וסבא ציירים, אחות בוגרת שנקר ומאז ומתמיד ידעה שבתוך תוכה טמון פן יצרתי למרות שאף פעם לא ניסתה לעבוד בתחום שנותן ליכולת היצרתית להתבטא.

צילום: אינסטגרם נעמה מלאכי

התחלתי לעצב תכשיטים למשפחה וחברים ותוך כדי עשייה ראיתי את הביקוש שהולך וגדל.

התפתחנו לנקודות מכירה הפרוסות בקניונים שונים ברחבי הארץ, ברשתות החברתיות וכמובן באתר האונליין שלנו.

"אצלי בתור אמירה המחירים שווים לכל כיס, חשוב לי להנגיש את התכשיטים שלנו לכל אחת", אומרת נעמה, "הקולקציה שלנו טרנדית ומגוונת עם דגמים משתנים, התכשיטים כולם עשויים מכסף טהור 925 ולפי הזמנה ניתן לצפות בזהב 18k. בין הקולקצייה שלנו תוכלי למצוא תכשיטים קלאסיים, אורבניים, פנינים ועוד.

צילום: אינסטגרם נעמה מלאכי

אצלנו בחברה היצירה היא ערך מוסף ותוכלי להזמין תכשיטים מקוריים בנוסף לקולקצייה הקיימת".

"לדוגמא: יש לי לקוחה שפית שרצתה לעשות שרשרת בצורת סכין מטבח עם חריטה ועוד דוגמאות.. מאוד הולך אצלנו צמידים וטבעות עם חריטה אישית, משפטים ותאריכים סמליים".

"יש לי מספיק תכשיטים אמרה אף אישה – אף פעם".

מוזמנים להיכנס ולבקר אצלי באתר האונליין ובעמוד האינסטגרם. BE.JEWELERY ו-BEJEWELRY.CO.IL
תגיות עיצוב תכשיטים.

צילום: אינסטגרם נעמה מלאכי
טקס החלפת מפקד מרחב עוטף ירושלים של משמר הגבול | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן