חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ישיבת ממשלה חגיגית לרגל יום ירושלים התקיימה בכיכר ספרא

ראש העיר וראש הממשלה

עיריית ירושלים אירחה היום את ישיבת הממשלה החגיגית לרגל יום ירושלים, בכיכר ספרא בהשתתפות ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, ראש הממשלה החליפי, בני גנץ, ראש העיר ירושלים, משה ליאון ושרי הממשלה.

ראש העיר משה ליאון
צילום: דוברות העירייה

את ישיבת הממשלה פתח ראש העיר שאמר: "לאור אירועי השבת אני רוצה לפתוח את דבריי בבקשה לכל הצדדים: בירושלים אין מקום לאלימות. אני קורא לכולם, להרגיע את הרוחות ולשמר את השקט ברחובות ירושלים. ירושלים מאוחדת ותשאר מאוחדת.

ירושלים, העיר הפלורליסטית בישראל ויש בה מקום לכולם. ידענו ימים קשים מאלה וגם עם האירועים הנקודתיים האלה נתמודד. בשנים האחרונות, אני, יחד אתכם, חברי הממשלה משקיעים רבות למען צמצום הפערים במזרח ירושלים.

החלטת ממשלה 3790 שנמצאת בימים אלה בשיא היישום שלה, מתמקדת בשינוי מערך החינוך בעיר ומבוצעת בקצב מצויין. רק השבוע אישרנו תקציב לבניית כ-300 כיתות חדשות במזרח העיר שבזכותן גם ילדי מזרח ירושלים יזכו לחינוך ראוי ועתיד טוב יותר.

יום ירושלים הוא יום חגה של העיר ירושלים. מחר נציין 54 שנים לאיחוד העיר, עיר שנמצאת בימים אלה בתנופת פיתוח מואצת. אני מאמין שכולכם רואים את המנופים המתרבים בקו הרקיע של העיר. מנופים אלה יוצרים מעל מיליון מטר של מתחמי תעסוקה. בונים דירות עבור הזוגות הצעירים ומגדילים את היצע כיתות הלימוד בעיר.

צעד אחר צעד אנו הופכים את ירושלים למקום שטוב לגור בו. בטח שמתם לב שנקי פה, וזה בעקבות עבודה קשה וכילק מהתהליך לשיפור איכות החיים של התושבים. ראש הממשלה, חברי ממשלת ישראל, חשוב לי במעמד זה להודות לכם על ההבנה והתמיכה בתושבי ירושלים מהכנסת.אני יודע שירושלים חשובה לכם לא פחות מאשר לי ואני מודה לכם על שותפות הדרך".

בהמשך נפגשו ראש הממשלה עם ראש העיר בחדרו לשיחה קצרה שבה הודה ראש הממשלה לראש העיר על עשייתו למען העיר ותושביה.

ראש העיר וראש הממשלה
צילום: דוברות העירייה
השרה ינקלביץ׳: "הגורמים להפרות הסדר – גורמים רדיקלים מוסלמים גורמי טרור"

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן