חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מי נתן את הטיפול הרפואי? ראש המחוז..

ראש מחוז ירושלים והשפלה של מכבי שירותי בריאות, הפתיע את עובדי ומטופלי מכון הפיזיותרפיה ברוטר והגיע להעניק טיפול מתוקף היותו פיזיותרפיסט בהכשרתו: "אני כבר ממתין בציפייה לפעם הבאה"

עובדי ומטופלי מכון הפיזיותרפיה של קבוצת 'מכבי' ברוטר, הופתעו למצוא בין אנשי הצוות המוכרים, גם את ראש מחוז ירושלים והשפלה, גידי לשץ, בתפקיד הפיזיותרפיסט המטפל.

לשץ, פיזיותרפיסט בהכשרתו, הוא ראש מחוז ירושלים והשפלה מזה מספר שנים, אולם על עבודת השטח הוא לא מסכים לוותר ולראייה: השבוע הוא הגיע למכון הפיזיותרפיה במכון רוטר בירושלים, הפשיל שרוולים, לבש חלוק לבן והחל לעבוד עם הצוות ולקבל מטופלים.

יניב ארואסטי, פיזיותרפיסט במכון מספר: "במשך שעות ספרות עבדתי עם גידי כתף אל כתף, קיבלנו יחד מטופלים, התייעצתי איתו על עניינים מקצועיים וחשבנו יחד על כיווני טיפול שונים. היה מדהים לגלות עד כמה המטופלים שיתפו פעולה ושמחו על היחס האישי והחם".

לשץ בתגובה: "אני רוצה להודות לצוות ולחברים על החיבוק החם שקיבלתי עם הגעתי, וכולי תקווה שזוהי תחילתה של מסורת במחוז. בעיניי המפגש החשוב ביותר בארגון בריאות, הוא המפגש בין מטפל למטופל. כמנהל חשוב לי לפנות את לוח הזמנים ולהגיע לשטח. בתור פיזיותרפיסט בהכשרתי, זוהי זכות גדולה עבורי לעבוד עם הצוותים המסורים שלנו שמעניקים את הנשמה, בכל ימות השנה. אני כבר ממתין בציפייה לפעם הבאה".

מנהל מחוז ירושלים במכבי, גידי לשץ. צילום: דוברות מכבי

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן