חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירושלמים: בין הערים המובילות בארץ בחיסון תושבים ועדיין יש עוד כאלו שלא התחסנו I כל הנתונים

ההתנגדות לחיסונים ממשיכה לדעוך ברחבי הארץ לאחר שהשבוע מתנגדי החיסונים ניסו להרים הפגנה נגד החיסונים והתו הירוק וכשלו בכך.

במקביל במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ ממשיכים לדבר על לא מחוסנים שמאושפזים במחלקות הקורונה, ובבדיקה שערכנו השבוע עולה כי מצבה של העיר ירושלים מבחינת חיסונים טוב יותר ממקומות אחרים בארץ אך עדיין יש עוד עבודה בנושא ונראה שלרופאים יקח עוד זמן עד שיוכלו לצאת לחופשה של כיף.

למרות הנתונים המופיעים באתר משרד הבריאות לפיהם כמות הלא מחוסנים בעיר גדולה, מסתבר שהמציאות מראה תמונה אחרת, לפיה אכן יש בעיר לא מחוסנים אך חלקם לא התחסנו בגלל שלא ניתן לחסן אותם והנתונים האמיתיים לאחר קיזוז התושבים שלא יכולים להתחסן, מעודדים הרבה יותר.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה לפניית מערכת 'ירושלמים' כי: "בירושלים ממוצע המתחסנים במנה השלישית, מהמאתר שהוגדר ע"י משרד הבריאות, עומד על למעלה מ60%.

במגזר הכללי כ78% התחסנו, במגזר החרדי כ62% ובמזרח העיר כ38%. כל אלה בדומה לכלל מדינת ישראל על מגזריה השונים.

בהתחשב בגודל וריכוז המגזרים הללו בירושלים, יחסית לפיזורם במדינה, המספרים משמעותיים אף יותר.

כמובן שעיריית ירושלים פועלת ומעודדת באופן שוטף התחסנות בקרב כלל אוכלוסיות העיר. פעילות זו כוללת מאמצי הסברה מרובים בקרב אוכלוסיות שונות וכן הקמת מתחמי חיסון ייעודיים. זאת בנוסף למתחמי החיסון המופעלים על ידי קופות החולים.העירייה קוראת לתושבי העיר להתחסן, במטרה להמשיך בשגרת חיים בטוחה ובריאה"

מחלקת קורונה במרכז הרפואי הדסה עין כרם. צילום, דוברות הדסה.
לדעת כל מה שקורה בירושלים I הצטרפו לרשת הקבוצות השקטות 'עדכוני ירושלים' בלחיצה כאן

בהמשך לפרסום הראשון ב'ירושלמים' על הסדקים בבניין בבקעה – ההמשטרה הוציאה צו סגירה לתוספות – מהנדסי העירייה הגיעו למקום וקבעו שאין סכנה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן