חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הזמנת חותמות לאנשי מקצוע

העידן הדיגיטלי אמנם נמצא כאן, חי ונושם אך יש בעלי מקצוע שעדיין לא לגמרי עשו את המעבר לפעולות מקוונות או שהם לא יכולים כלל לעשות את זה מסיבות כאלה ואחרות. רואי חשבון ועורכי דין למשל, אמנם מציעים שלל שירותים או מסמכים שניתן להכין וגם לחתום עליהם באופן מקוון אך לא כל המסמכים מתאפשרים או מתקבלים בדרך זו ולכן צריך למצוא איש מקצוע, להגיע אליו ולהחתים אותו בו במקום. באתר אינטרנט כמו עדן חותמות אפשר למצוא שלל חותמות שמתאימו לאנשי מקצוע והן עומדות בסטנדרטים השונים שנדרשים על מנת לעשות בהן שימוש מקצועי ומלא אמון. חשוב שלבעל המקצוע תהיה החותמת הנדרשת לו כפי שהרגולטור במדינה דורש שהיא תיראה ותחתום וכך הוא יוכל לתת שירות מקצועי ומתקדם עבור הלקוחות שלו.

חתימה על מסמכים של עורכי דין

אין ספק שהעיסוק של עורכי דין הוא אתגר גדול לעולם הדיגיטל. יש מסמכים שיכולים להיות חתומים דיגיטלית אך יש לא מעט כאלה שלא. עורכי דין עוסקים, לא אחת, בנושאים רגישים ועדינים ולכן המסמכים שהם יחתמו עליהם צריכים להיות אותנטיים ומקוריים וכך גם החותמות שעליהם. חשוב שתהיה להם חותמות עורך דין כפי שמתבקש על פי החוק בעיסוק שלהם וכך לא תהיה בעיה עם שום מסמך שהם חותמים עליו ויש בו מידע אישי, רגיש או חסוי. אנשי מקצוע נוספים שצריכים להציע שירותים דומים יידעו בדיוק במה עליהם להצטייד מבעוד מועד על מנת שהחתימות שלהם על גבי המסמכים יהיו אותנטיות, מקוריות וכמובן ברורות וקריאות. כאשר מוצאים אתר אינטרנט שמרכז מכירה של כל סוגי החותמות – אין ספק שיהיה זה נוח מאד לפנות אליו ולהצטייד בכל מה שדרוש בצורה מקצועית ומהירה.

חותמות שעדיין נדרשות

למרות עידן הדיגיטל הנוח והידידותי לשימוש ותפעול יש לא מעט שירותים של אנשי מקצוע שעדיין נדרשים לביצוע באופן פרונטלי ועם חתימה על מסמכים פיזיים בצורה ידנית ולא מקוונת. בנוסף לכך תמיד עומדת האפשרות בפני מי שלא מחובר לרשת או שפחות נוח לו להתעסק איתה להגיע אל איש מקצוע על מנת לקבל שירות פרונטלי שדרוש לו. גם לשם כך עדיין נשמרות החותמות בידיהם של אנשי מקצוע משלל תחומים ועיסוקים. יתרה מכך, גם כשהם יוצאים מהמשרד או מהבית על מנת להיפגש עם לקוחות הם צריכים לקחת איתם סט של חותמות על מנת להשלים את הטיפול או את החתימה על כל המסמכים הדרושים ללא תקלות וכך להעניק ללקוחות שלהם את הטיפול המקצועי הטוב ביותר שהם יכולים. בדרך זו הם לא יגיעו למצב שבו אין להם חותמת והם תמיד מוכנים ונכונים לסייע ולהעניק שירות מקצועי שאותו הם מכירים הכי טוב.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן