חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטיילים בארץ – שומרים על החיים I היערכות ענק לכנס התיירות החרדי בבנייני האומה

 

היערכות ענק לקראת 'ועידת לתור', כנס התיירות החרדי הראשון בבנייני האומה בירושלים. על הפרק: שמירה על הנחיות הבטיחות ותיירות כשרה ומותאמת לציבור החרדי

 

מאות אלפים מציבור בני התורה ייצאו בחג פסח הקרוב לטיולים בשמורות הטבע השונות בישראל, בין היתר יטיילו האלפים בצפון, בדרום ובכל פיסת טבע הכוללת מים ושמש. אלא שבשנים האחרונות אירעו ל"ע תאונות טרגיות שגבו חיים של תלמידי ישיבה כתוצאה מטביעה, נפילה מגובה ותאונות דרכים.

לאורך השנים, ברשויות ובקרב הגורמים הרלוונטיים תלו את הטרגדיות הללו במודעות נמוכה בציבור החרדי לכללי הבטיחות השונים. כעת, יוזמה חדשה מבקשת לחולל את השינוי המיוחל.

בעוד כשבועיים יתקיים בבנייני האומה בירושלים כנס מיוחד המאגד את כל ראשי עולם התיירות, ומהצד השני: רבנים, ראשי קהילות ויזמי תיירות ומארגני טיולים מהמגזר החרדי. המטרה: במקום טיסות לחו"ל, פיתוח התיירות החרדית בישראל, מותאמת לדעת תורה כיאה לציבור בני תורה.

במהלך הכנס ינסו מארגני הטיולים במגזר החרדי לגבש נוסחה מתאימה שמצד אחד כן תוציא את המטיילים מהמגזר החרדי לטבע ומצד שני תעלה המודעות לטיול ע"פ כללי הבטיחות.

בפסח צפויים לטייל למעלה מ-300 אלף מטיילים מהמגזר החרדי בישראל, היעדים הפופולאריים לא שונים מהמגזר הכללי אם כי יש התאמות לטיולים נפרדים, טיולי משפחות, כשרויות והתאמות נוספות לצביון המתאים לציבור החרדי.

משה יצחק רושגולד מנכ"ל ועידת 'לתור' שיזמה את המהלך אומר: "המגזר החרדי הוא מגזר שיודע לציית ולהיות ממושמע כשמתווכים לו נכון את המידע ואת זה המון פעמים יש מי שמפספס. בדיוק בשביל זה נקיים את ועידת 'לתור' כשבאולם יושבים כלל הגורמים בתחום התיירות.

לדברי רושגולד, "הפלטפורמה שייצרנו תשמש כבית לעולם התיירות החרדי. נדבר שם בראש ובראשונה על בטיחות ועל זהירות בתארי תיירות בטבע, אך לצד זה גם נעסוק בהרחבה בתיירות מותאמת לצביון החרדי באיכות, בכשרות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר".

רושגולד באחד האתרים

חשד לרצח בירושלים: צעיר נהרג כתוצאה מקטטה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן