חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסאגה היום בכניסה לעיר: מחבלים או בעצם תושבים תמימים מרהט שבאו לעבוד I והתגובה של סגר"ע רהט I כל הפרטים

הערב שמועות רבות התרוצצו ברשתות החברתיות, ללא אחריות ותוך כדי סיכון הלוחמים בשטח שפעלו על מנת לאתר חשודים בפעילות חבלנית עויינת והפרעה לפעולתם בשטח.

גורמים במשטרה ניסו להבין מדוע אותם מנהלי קבוצות בוחרים לסכן את התושבים ואת הלוחמים בשטח באמצעות הפצת המידע והתמונות של האנשים, אך אותם חסרי אחריות המשיכו בהפצת הכזבים למרות בקשות המשטרה.

עם זאת, לאחר שהמשטרה הצליחה לסיים בהצלחה את הפעילות למרות נסיונות מצד ישראלים להפריע לעבודת השוטרים, המשטרה בחרה לעצור חשוד אחד ושחררה את יתר העצורים כשבמקביל היא ממשיכה את בירור החשד.

מנגד, סגן ראש עיריית רהט, עטא אבו מדיעם דחה מכל וכל את השמועות ברשתות החברתיות והוסיף כי אחד האנשים שנתפסו הערב הוא חייל משוחרר משירות חובה בצה"ל, וכל הארבעה עבדו במפעל בשר באזור.

בתגובתו כתב אבו מדיעם: " תגובת הבהרה בעניין הפרסום השקרי על תפיסת חוליה מרהט בחשד לתכנון פיגוע בירושלים, הפרסום שקרי ומטעה , ארבעת התושבים נחקרו ועברו תשאול קצר והיו עובדים במפעל בשר בירושלים אחד מהם חייל משוחרר כך מסר לי אביו של החייל המשוחרר , בסוף התשאול שוחחרו לבתיהם בטענה שהייתה טעות.

כל ארבעת התושבים חזרו לבתיהם בעיר רהט בשלום.

מבקש להבהיר לציבור הישראלי כי התקשורת ממהרת לפרסם ידיעה שקרית לא מבוססת ללא בדיקה מעמיקה , אנו מבהירים לפי טענת המשפחה כי אין ממש בטענות ומבקשות המשפחות מכל התקשורת לפרסם הברה ברבים לציבור בו חוזרת בה מכל הפרסום השקרי.
השלוח עטא אבו מדיעם סגן ראש העיר רהט"

במשטרה ציינו כי אחד החשודים נותר במעצר לבירור החשד.

אילוסטרציה מתוך מצלמות גוף של שוטרים. צילום: דוברות משטרת ישראל

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן