חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדעי המחשב

קרדיט תמונה FREEPIK

מדעי המחשב הינו תחום מורכב הכולל מרכיבים מתמטיים והנדסיים. הלימודים מתמקדים בטכנולוגיית מחשבים, שימושי מחשב ושיטות תכנות. בתחום  מדעי המחשב תנאי קבלה משתנים ממוסד למוסד והם מהגבוהים מבין תחומי הלימודים השונים בישראל.  התחום של מדעי המחשב משתנה כל העת והוא מתפתח בקצב מהיר. מטרת תואר מדעי המחשב אוניברסיטת תל אביב או כל מקום אחר היא לתת בסיס תיאורטי ויישומי לתחום.

מיומנויות נרכשות במהלך הלימודים

במהלך התואר הראשון במדעי המחשב התלמידים רוכשים הבנה של מגוון שפות תכנות ומומחיות בתיאוריות במדעי המחשב, פרקטיקות, שיטות ואסטרטגיה ממוחשבת. הם בנוסף רוכשים הבנה בתחום של אדריכלות המחשוב, הנדסה, בנייה ועיצוב ממוחשב. למי שמצליח לסיים את הלימודים הוא יוצא עם יכולת מקצועית להתמודד עם השינויים הטכנולוגיים המהירים בתחום.

מדעי המחשב אוניברסיטת תל אביב

לחוג מדעי המחשב אוניברסיטת תל אביב נדרש ציון 80 בבגרות עם 5 יחידות בגרות במתמטיקה, או ציון 85 עם  4 יחידות במתמטיקה. נדרש גם ציון פסיכומטרי של 630 ומעלה וציון התאמה במדעים מדויקים של 728 ומעלה. על מנת להתקבל ללימודי מדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה אין צורך בתעודת בגרות מלאה או בציון בפסיכומטרי והסטודנטים נבחנים במעברי השנה.

 מדעי המחשב בן גוריון

מחלקת מדעי המחשב בן גוריון היא הגדולה ביותר באוניברסיטה. המחלקה עוסקת במחקר נרחב במגוון תחומים וזוכה להערכה בינלאומית רבה על פועלה בתחום המחקר. במסגרת התואר הראשון, אוניברסיטת בן גוריון מציעה גם התמחויות שונות כמו, מדעי הנתונים, הנדסת תוכנה ותארים משולבים עם מתמטיקה, כימיה, מדעי המוח ועוד.

על מנת להתקבל ללימודי מדעי המחשב בן גוריון יש צורך בסכם כמותי של 760  לצד ציון פסיכומטרי כללי של 660 ומעלה. ציון חשיבה כמותית בפסיכומטרי צריך להיות 135 ומעלה. במקביל יש צורך בתעודת בגרות במתמטיקה ברמת 4 יחידות בציון 90 ומעלה או ברמה של 5 יחידות בציון 80 ומעלה.

מדעי המחשב תנאי קבלה

כאשר מדובר על מדעי המחשב תנאי קבלה חשוב להבין שהדברים יכולים להשתנות ויש לברר בכל מוסד ספציפית אם הדברים נשארו כפי שהיה כאשר נאספו הנתונים. באתר של שוקיסט ניתן להזין את הנתונים שלכם ולשקלל אותם, על מנת לראות את סיכויי הקבלה שלכם במוסדות השונים. ניתן גם לבחון איזה ציונים יש צורך לשפר, על מנת להתקבל למוסד המועדף עליכם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן