חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון וולדורף אסטוריה נערך לביקורו של נשיא ארה"ב ג׳ו ביידן

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחיד בעיר ירושלים ושייך לרשת הילטון העולמית. המלון הידוע באיכותו ובחווית השירות והאירוח יוצאת הדופן המוענקת לאורחים נערך מזה מספר ימים לביקור הנשיא ביידן שיתארח בחמישי הקרוב מהבוקר עד אחר הצהרים.

מתוך דאגה לאורחי המלון הוקמו במלון 2 צוותים נפרדים. צוות שמטפל בביקור הנשיא ביידן וצוות שמטפל באורחי המלון כדי להמשיך לתת את השירות ברמה הגבוהה שניתנת בוולדורף אסטוריה כולל עידכון על כניסת האורחים, טיפול בחנייה, ארוחות, ספא וכל מה שהאורחים נזקקים במהלך שרותם.

הנהלת המלון מיפתה את מסלול הביקור של הנשיא, ראש הממשלה והאורחים החשובים. השטיחים לכל אורך המסלול נוקו ונשאבו, נבדקו כל הקירות והאזורים, תוקנו ונצבעו היכן שנדרש. נבדק כל מערך התאורה, המנורות, מיזוג האויר, החשמל וכו', הכל כדי למנוע תקלות בזמן הביקור.

נעשו כל ההכנות כדי שהנראות תהיה מושלמת כולל לירידה לפרטים הקטנים ביותר- בדיקת כלל הריהוט כולל מסעד הכיסאות, רגלי השולחנות ועוד. המפות המיוחדות שישתמשו בהן עברו גיהוץ מיוחד.

בנוסף לכך, דגלי ארה"ב ניתלו לקראת הביקור בחזית המלון. בחדרי הישיבות ובשטחים הציבוריים הוצבו דגלי ארצות הברית וישראל.

צילום: יח"צ וולדורף אסטוריה

הפעם לא התקבלו הנחיות מיוחדות לגבי סוג האוכל לנשיא ולפמליה ולכן השף הראשי של המלון, שף איציק מזרחי ברק הציג אלטרנטיבות של סוגי מנות שיוגשו לנשיא שישקפו את המטבח הישראלי העכשווי עם דגשים על שימוש בשמן זית, ירקות טריים, טחינה, בורגול עריסה ועוד.

בין המנות האופציונליות לארוחת הצהרים לנשיא מבחר דגי ים טריים שיבחרו לפי בקשת הנשיא והצוות, או עופיונים או פילה בקר לצידם סלט עלי חסה פריכים עם מלפפון, עגבניות שרי וינגרט תפוזים, ירקות מאודים ועוד.

במהלך היום יוגשו לפמליה ולמאות אנשי התקשורת המלווים אותו מבחר פירות טריים, ירקות טריים וסלטים שונים, מבחר מאפים, מאפה פילו עם עלי תרד וגבינת פטה, מבחר מיצים טבעיים, שייקים של פירות ועוד.

נציין כי במלון ציוד וכלי אוכל מיוחדים ששומרים על חום המנות מהמטבח עד הגעתו שכן יקח זמן לאוכל להגיע לנשיא. הכלים המיוחדים שומרים על טמפרטורת המנות למשך כרבע שעה.

הסויטה הנשיאותית הוכנה במידה והנשיא ירצה להתרענן לקראת הישיבה הבאה בבית הנשיא. הסויטה הנשיאותית, אחת משתיים שיש במלון, משתרעת על פני כ200 מ"ר כולל מרפסת לאורכו של מפלס אחד וממוקמת בקומה הגבוהה ביותר במלון וולדורף אסטוריה.

המראה המרשים הוא בזכות מעצב הפנים הטורקי הנודע סינאן קאפאדר שמשלב בין ההיסטוריה של מלון "פאלאס" בשנת 1932 ליוקרה של המותג וולדורף אסטוריה העולמי.

צילום: יח"צ וולדורף אסטוריה

בסוויטה מערכת ישיבה מלכותית ל- 10 סועדים, סלון מרווח, פינת עבודה נרחבת, חדר שינה רחב, חדר ארונות גדול וחדר אמבטיה מאובזר הכולל ג'קוזי, מקלחת מסאז', סאונה יבשה, מטבח מזווד ובר משקאות אלכוהולי מלא ועשיר.

חדרי הישיבות צוחצחו ומורקו, והוכנסו אליהם פריטי ריהוט ממקומות אחרים במלון על פי דרישות משרד רוה"מ. כמו כן, הוכשר מתחם תקשורת ובו אף הוכנו 60 עמדות הטענה לעיתונאים לטלפונים הניידים.

אבנר און מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה מסר כי: "אנו נרגשים לארח את נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ועושים כל שביכולתינו כדי להבטיח כי יהנה מהשיהות במלון בצורה המיטבית.

רשת הילטון הינה רשת אמריקאית ומלון וולדורף אסטוריה ניבנה ברמה האבטחה והאיכות המותאמים לביקורים מעין אלה. אני שמח שסוף סןף נשיא אמריקאי מכהן מגיע לביקור אצלינו ומאחלים לכל העוסקים במלאכה הצלחה מרובה".

מלון וולדורף אסטוריה, אשר נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון פאלאס בירושלים, נחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר ומוכר כאחד המלונות הטובים במזרח התיכון.

במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, ספא יוקרתי בינלאומי ורמת שירות ויוקרה נראתה בישראל.

צילום: יח"צ וולדורף אסטוריה

הסתובבה יומיים עם סיכה בקיבתה: חייה של בת ה-15 ניצלו בזכות הרופאים בשערי צדק

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן