חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צעירה נדרסה למוות ע"י הרכבת הקלה

צעירה בת 19 נדרסה למוות על ידי הרכבת הקלה בתאונת דרכים מחרידה. הצעירה נלכדה מתחת לקרון הרכבת ומותה נקבע במקום

 

אסון מחריד הלילה ליד התחתנה המרכזית: בשעה 00:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולכת רגל שנפגעה מהרכבת הקלה ברחוב יפו, סמוך לתחנה המרכזית בירושלים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על צעירה כבת 19 ללא סימני חיים וקבעו את מותה במקום. בנוסף העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק 4 צעירות כבנות 19 שלקו בהתקף חרדה.

דוברות כב"ה

 

פאראמדיק מד"א עוז פולק סיפר:"מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו צעירה כבת 19 לכודה מתחת לרכבת, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה, 4 מחברותיה שהיו עדות לתאונה לקו בהתקף חרדה ולאחר טיפול רפואי, פינינו אותן להמשך טיפול בבית חולים. "

דוברות כב"ה

 

על מנת לחלץ את הצעירה מתחת לקרון הרכבת הגיעו צוותים של כב"ה שנאלצו להרים את הקרון על מנת לחלץ את הצעירה.

רב רשף ניסים לוי מפקד האירוע מטעם כבאות והצלה לישראל:"הוזנקנו כחצי שעה לאחר חצות לאזור התחנה המרכזית בירושלים, עקב דיווח על אדם שנלכד מתחת לגלגלי הרכבת הקלה.
הגענו למקום תוך זמן קצר מאוד עם כוח של חמישה צוותי חילוץ והצלה. מיד כשהגענו לזירה, ראינו לצערנו כי מדובר בנערה צעירה שנפלה מסיבה כלשהי בין קרונות הרכבת נדרסה ונהרגה ככה"נ במקום."

דוברות כב"ה

"פעולות החילוץ של ההרוגה מתחת לרכבת הקלה, היו מורכבות מאוד עקב הנסיבות הטראגיות ומורכבות הזירה, והמראות היו קשים ביותר.
השתמשנו בכלי חילוץ מתקדמים, פנאומטיים, מכאניים והידרואליים בכדי להרים את הרכבת באוויר, ובסיוע לוגיסטי של אנשי הרכבת הקלה הרמנו את הרכבת וחילצנו את הנערה כאמור כשהיא למרבה הצער ללא רוח חיים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן