חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מענק לכל משפחה, יציאה לרחוב עם מסכות

ראש הממשלה בהצהרה והנחיות חדשות: " הכל יעשה בחוג המשפחה המצומצמת"


ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר הערב הצהרה לתושבי המדינה בה העביר הנחיות חדשות והודיע על הגבלות תנועה בבני ברק, דרישה למסכות במרחב הציבורי וגם מענק למשפחות עם ילדים.

"אנחנו עדיין בעיצומו של צונאמי בינלאומי", אמר נתניהו בתחילת הצהרתו. " אנחנו עושים הכל כדי לא להידרדר למטה ולא לספור את המתים כמו מדינות אחרות. אנחנו בצומת הכרעה" .

נתניהו הודיע שהחליט על הידוק הגבלות התנועה אל בני ברק ומחוצה לה כדי למנוע את המשך הפצת הנגיף. כך יעשה גם בשכונות בדרום תל אביב.

בנוסף, הודיע נתניהו שהחליט על מענק לקראת חג הפסח שיתקיים ביום רביעי הבא:  "כל משפחה תקבל 500 שקלים לכל ילד עד הילד הרביעי. המענקים ייכנסו ישירות לבנק" . גם קשישים יקבלו 500 שקלים מענק.

רוה"מ ביקש לצאת למרחב הציבורי עם מסכות בלבד על מנת למנוע המשך הפצת הנגיף:"אנחנו מבקשים מאזרחי ישראל חבוש מסכות במרחב הציבורי. אם אין ברשותכם מסכה, השתמשו בצעיף או בכל אמצעי אחר שיצמצם את הפצת הנגיף".

נתניהו חזר שוב על דבריו וביקש שאת ליל הסדר תחגוג כל משפחה בחוג מצומצם עם הגרעין המשפחתי בלבד על מנת למנוע את ההדבקה הצפויה בחג. במשרד ראש הממשלה ומשרד הבריאות סימנו את פסח כרגע מכריע לגבי המשך התפשטות המגפה בארץ.

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן