חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם שוק מחנה יהודה חוזר?

יועצת רה״מ לענייני עסקים ויו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה נפגשו לפני שעה קלה. בפגישה נשמעו דרישות וטענות רבות מצד פרידמן על התעלמות הממשלה ממצב השווקים. טלי פרידמן: ״כולי תקווה שבעקבות הפגישה תושג פריצת דרך שתבטיח את חזרת השווקים לפעילות מידית״


שבועיים לאחר שהוצג מתווה ראש עיריית ירושלים, משה ליאון ויו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן, לפתיחת השוק, נועדו לפני שעה קלה, צופיה נהון, יועצת רה״מ לענייני עסקים וטלי פרידמן, יו״ר ועד סוחרי השוק.

השתיים דנו על המתווה שכאמור הוצג לפני שבועיים ימים ועל מצב השוק מתוך רצון להמשיך את ההידברות בין הצדדים כדי שתמנע התלקחות ומהלכים חד צדדיים מצד סוחרי השוק.

בפגישה ובסיור שהתקיים מיד לאחר מכן, הציגה פרידמן את היערכות סוחרי השוק להתמודדות בימי הקורונה.

הפגישה של נהון ופרידמן. צילום: רון ירקוני

 

פרידמן אמרה בסיום הפגישה: ״אני מודה לראש הממשלה וליועצת שלו על יצירת הקשר והאוזן הקשבת. אבל אנחנו צריכים תכלס תוצאות. בפגישה הבהרתי כי המצב הנוכחי לא יכול להימשך, הגיעו מים עד נפש והחמצן המינימלי שנשאר, אוזל.

העובדה כי סניפי איקאה פותחים את שעריהם ואנו שמוגדרים עסקים חיוניים, מאולצים לסגור. קוראים לזה חוק שבדי מדלג!

צופיה הראתה נכונות לסייע והבינה מיד את צרכי השוק ומהיכן הם נובעים, והעבירה את כל תוכן הפגישה לראש הממשלה ולמנכ״ל משרדו לקראת הישיבה שעתידה להתקיים היום.

אני סמוכה ובטוחה כי הערוץ הטוב והכנה שנוצר בינינו יניב פירות הצלחה, במידה ולא, המחאה שלנו תגבר וכבר ביום ראשון הקרוב נקיים הפגנה בה יקחו חלק כל סוחרי השוק״.

הפגישה של נהון ופרידמן. צילום: רון ירקוני

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן