חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חימי vs אמיר: מי יהיה יו"ר לשכת עורכי הדין?

האם לשכת עורכי הדין תצא לדרך חדשה: ציון אמיר או אבי חימי, מי יכבוש את הפסגה? 

סקר שנערך בחודש מאי 19 על ידי מכון "סמית למחקר" בקרב 1,000 עורכות עורכי דין קובע – עו"ד ציון אמיר יהיה ראש לשכת עורכי הדין.

צילום: תמר מצפי

 

בשאלת ראש בראש בין אמיר לחימי, מוביל ציון בפער של 28% בקרב כלל המדגם.

עו"ד ציון אמיר מוביל בפער מובהק על עו"ד אבי חימי במרוץ ללשכת עורכי הדין- כך עולה מסקר שערך רפי סמית, במכון "סמית למחקר" בחודש מאי 2019 בקרב 1,000 עורכות ועורכי דין. מהסקר עולה כי הפער בין השניים רק ממשיך לגדול ,כאשר כעת אמיר עם 54% וחימי מדשדש מאחור עם 26% בלבד.

כזכור, הבחירות ללשכת עורכי הדין יתקיימו ב 18.6, זאת במסגרת הטלטלה שעברה הלשכה לאחר שיו"ר הלשכה, עו"ד אפי נוה התפטר על רקע חשדות בפרשת "המין והמיניים המשפטיים" במסגרתה נבדקים חשדות חמורים לפגיעה בטוהר המידות, תמורת קידום שופטים.

חימי, יו"ר הלשכה הזמני, כיהן כיו"ר ועד מחוז מרכז שנמצא כבר שנים בהקמה וידוע כמקורב לנוה שאף הגיע להצביע עבורו בבחירות לראשות הלשכה הזמנית (מהלך שזכה לביקורת חמורה מצד עורכות ועורכי הדין). ניתן להגיד בירור שחימי שייך למעגל שהוביל את הלשכה למשבר בו היא מצויה היום.

אמיר מהצד השני לא מילא אף תפקיד בלשכה בשנים האחרונות, השנים שבהם הלשכה הפכה שייכת לעסקנים ולמקורבים בלבד.

במסגרת הקמפיין שמנהל בימים אלה אמיר, הוא מדגיש את חשיבות השקיפות וכללי המנהל התקין בהם הוא דוגל. המצע המפורט שלו נותן מבט לעתיד אחראי וטוב יותר ללשכה ושם דגש על נושאים מהותיים לשיפור עבודתם של עורכות ועורכי הדין בכל הסקטורים והגילאים.

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן