חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החינוך החרדי חוזר לשגרה

בהדרגה החל ממחר ישובו חלק מתלמידי החינוך החרדי ללימודים. דיון לגבי חזרת הבנות וגני הילדים יתקיים בשבוע הבא


אחרי שמוסדות החינוך החלו בחזרה לשגרה, יצטרפו מחר גם מוסדות חינוך חרדיים אחרי דיון שנערך בלשכת ראש העיר בלשכת ראש העיר, משה ליאון עם מחזיק תיק משאבי חינוך הרב ישראל קלרמן ומחזיק תיק חינוך חרדי הרב אברהם בצלאל.

קלרמן ובצלאל הביאו בפני ראש העיר את הוראת גדולי הדור והשלושה סיכמו שכיתות ז', ח' וישיבות קטנות יחזרו מיידית ללימודים.הכיתות יהיו מפוצלות והתלמידים ילמדו בקבוצות קטנות על פי ההוראות.

תלמידים המתגוררים בשכונות הנמצאות בהסגר לא ישתתפו בלימודים עד להודעה חדשה.

כל מנהל מוסד יהיה אחראי על קיום מלא של הוראות משרד הבריאות לשמירת הגיינה מירבית והקפדה על מרחק של 2 מטר בין תלמיד לתלמיד לאורך כל שעות הלימודים.

ההורים יכולים להפעיל שיקול דעת בקשר לשליחת הילדים למוסדות החינוך.

דיון לגבי לימודי הבנות, גני הילדים והכיתות הצעירות יתקיים בתחילת שבוע הבא, ולפי הערכת מצב שתהיה באותו זמן לגבי התפתחות התחלואה בשכונות החרדיות תתקבל החלטה.

מהעירייה נמסר: "עיריית ירושלים עושה את מירב המאמצים להילחם בנגיף, בין היתר באמצעות הוצאת חולים למלוניות, הסברה ושיתוף פעולה עם כלל הגורמים מתוך מטרה לאפשר חזרה לשגרה במהירות האפשרית. הנתונים על הירידה הדרמטית במספר החולים מעידים על הצלחה גדולה במאבק הנחוש ואם המגמה תימשך, ההקלות ימשכו בהתאם".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "הוכחנו כי במאמץ משותף ועם הקשב של הציבור הצלחנו עד עכשיו במאבק, אני קורא לכל הציבור להקפיד על ההוראות ולעשות מאמץ אחרון בשביל להותיר את הפרק המאתגר שעברנו מאחורינו" .

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן