חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסיוט של פסגת זאב 📸

תושבי השכונה סובלים בימים האחרונים מרעש לא מידתי מכיוון הכפרים הערביים הסמוכים. העירייה: "העירייה מקיימת קשר ישיר עם המשטרה" 📸


"פשוט סיוט": כך מגדירים תושבי פסגת זאב את החיים בשכונה בפרט בימים האחרונים.

לטענת תושבים בשכונה, מדובר במטרד ידוע ומוכר לאורך השנים, אך בתקופה האחרונה חלה פגיעה משמעותית באיכות חייהם ומידי יום, לאורך היום כולו נשמעות מכיוון השכונות הערביות הסמוכות יריות וזיקוקים.

אחד מתושבי השכונה שפנה ל'ירושלמים' אמר: "אין לנו יום ולא לילה. הם מתאמנים ביריות ביום ובלילות חוגגים עם זיקוקים. זה סבל שלא יתואר.

פנינו למשטרה, פנינו לעירייה, נראה שאין לאף אחד את היכולת להתמודד עם האנשים האלה. מדובר בחיות ולא בבני אדם, אם הם היו אנושיים, הם היו מתחשבים בסביבה".

תושבת נוספת מהשכונה סיפרה:" מידי שנה בתקופה הזאת משהו קורה שם והם משתוללים יתר על המידה. זה סבל לגור בקרבתם, אנחנו מותשים. ניסנו להתאגד ופנינו לכל מי שאפשר ואין פתרון לתופעה הזאת".

מעיריית ירושלים נמסר:" עירייה התקבלו מספר פניות על שמיעת קולות ירי וזיקוקים, בעיקר באזורים הסמוכים לשכונות הערביות. אכיפה וטיפול בתופעה היא באחריות משטרת ישראל ובאחריות צה"ל. העירייה מקיימת קשר ישיר עם המשטרה באמצעות רכזי הביטחון השכונתיים והרובעיים".

תגובת המשטרה תובא כשתתקבל. 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן