חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוכנים לאירופה 📸

שחקני בית"ר עברו סבב בדיקות לקראת העונה האירופית. עופר משולם: "בית"ר ירושלים וקופת חולים מאוחדת מהוות חלק בלתי נפרד מהעיר" 📸 מילן מועלם


שחקני בית"ר ירושלים הגיעו למרכז הרפואי "מאוחדת" ברחוב הטורים,על מנת להתכונן למסע האירופי. שחקני הקבוצה התייצבו בשבוע שעבר וערכו בדיקות משלימות על מנת להירשם לאירופה ולליגה, ערכו בדיקות דם ושתן, וכמו כן בדיקות אקו לב. מהבדיקות המשיכו השחקנים (שהיו בצום) אל בית וגן על מנת לערוך את אימון השחרור.

נציגי מאוחדת שנכחו בבדיקות של שחקני בית"ר היו מנהל מחוז ירושלים עופר משולם, סגנו עופר שם-טוב, ד"ר מנחם ביתן הרופא המחוזי של מאוחדת בירושלים יהודה לוי מנהל השיווק המחוזי והנהלת המרכז הרפואי הטורים.

עופר משולם, מנהל מאוחדת במחוז ירושלים: "בית"ר ירושלים וקופת חולים מאוחדת מהוות חלק בלתי נפרד מהעיר ירושלים . קיבלנו אתמול פנייה מבית"ר לערוך בדיקות רפואיות לשחקנים , מיד נרתמו לעניין והעמדנו לרשותם את הצוותים הרפואיים המקצועיים שלנו במחוז . ערכנו לשחקנים מספר בדיקות בניהן בדיקות דם ואקו לב על מנת לאפשר להם לעלות על המגרש בצורה בריאה ובטוחה יותר. מאוחדת משקיעה מאמצים ומשאבים רבים לאורך כל השנה לקידום הבריאות בירושלים והסביבה. אנו רואים בספורט משאב חשוב ומרכזי כחלק משמירה על אורח חיים בריא ונכון. אנו מאחלים לבית"ר ירושלים עונה מוצלחת".

מנכ"ל המועדון, אלי אוחנה, אמר: "אנו מודים למאוחדת על ההתגייסות הגדולה לטובת המועדון. מדובר במשהו שהוא לא מובן מאליו ובעזרה גדולה עבורינו. אנו נמשיך את שיתוף הפעולה בין הצדדים ומקווים שנתראה רק בנסיבות של בדיקות ואירועים משמחים".

קופת חולים מאוחדת הינה הקופה הגדולה בירושלים עם למעלמה מחצי מיליון מבוטחים בירושלים והסביבה. מאוחדת נמצאת בפריסה רחבה במיוחד עם 320 נקודות שירות ברחבי ירושלים והסביבה ובהן כ-1100 רופאים ומאות אנשי מקצועות הבריאות.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן