חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עד כמה אנשים מרגישים בטוח לנפוש במתחמי צימרים בימי הקורונה?

אם יוצאים לבדוק בשטח, מסתבר שלא מעט אנשים גודשים את מתחמי הצימרים בצפון בתקופת הקורונה, מה שמעלה שאלה מעניינת. האם אנשים מרגישים בצימרים הרבה יותר בטוח מאשר שהם מרגישים בעיר, או באילת? בואו נברר מה התשובות לכך.

אם אתם מחפשים אחר צימרים בתקופת הקורונה, אתם תופתעו לגלות שבימינו קשה למצוא מקום פנוי. למרות המצב בשוק העבודה ובתעשיות בארץ ובעולם, אנשים עדיין מתעקשים להנות מהחיים, ולחלוטין אפשר להבין אותם. בסופו של דבר, הכי חשוב לנפוש ולחגוג, להנות ולהעריך את הזמן שלנו כאן. אם מציאות הקורונה לימדה אותנו דבר אחר, הרי שזה להסתכל למציאות בעיניים ולהצליח להתנהל מולה. וכולנו כבר בימינו מתמודדים בהצלחה עם שגרת הקורונה, שלפעמים שולחת אותנו לבלות אפילו בסגר, משם להקלות בסגר וכך חוזר חלילה. וכשיש הקלות סגר, אין יותר מושלם מאשר מתחמי צימרים בצפון עם תו סגול ובריכות פרטיות.

כל מה שצריך לדעת על צימרים בתקופת הקורונה

אם מסתכלים על העובדות בשטח, מאוד קל לראות בבירור – אנשים אינם חוששים להזמין נופשים ברמת הגולן בימינו. אמנם שום דבר לא בטוח וכמובן שאף אחד לא יכול "לחתום" לכם על כך שלא תידבקו, אבל אין ספק שהצימרים ברמת הגולן הרבה יותר בטוחים ממקומות אורבניים צפופים.

אנחנו לא רופאים וזה לא מתפקידנו לקבוע כזה דבר, לכן אנחנו מדגישים שאנחנו לא קובעים כאן עובדה. אנחנו לא אומרים שבמתחמי צימרים לא ניתן להידבק בקורונה. יחד עם זאת, כל בנאדם עם היגיון פשוט ותקין, יסיק את המסקנה הברורה – יש סיכוי גבוה להידבק בנגיפים כאשר נמצאים במקומות הומי אדם. זה לא אנחנו אמרנו, אלו הם דברי משרד הבריאות.

עד כמה אנשים חוששי או לא חוששים להגיע למתחמי צימרים בימינו?

מתחמי צימרים בצפון הם חוקים מלהיות הומי אדם. למשל, יש לכם מתחמי צימרים בחד נס שגודלם מגיע עד כ-1,000 מ"ר. עם המון מרחבים אישיים וספייס, אתם יכולים לשכוח מהתקהלויות מסוכנות במתחמים האלו. אנחנו גם רוצים שתכירו למשל מלונות בוטיק שנמצאים במקומות יחסי מבודדים.

באזור רמת הגולן תוכלו למצוא מלונות בוטיק שממוקמים בתוך לב ליבם של כל מיני מטעי פירות יפהפיים. ברמת הגולן נהוג לגדל תפוחים, דובדבנים, מנגו ועוד שלל פירות ואפילו אבוקדו. אתם יכולים לקחת לעצמכם יום של קטיף פירות ברמת הגולן, שזו אטרקציה שתמיד פעילה, גם בימי הקורונה.

האם אטרקציות בתקופת הקורונה פעילות בצפון?

חשוב לזכור, בתקופת הקורונה חלק מהאטרקציות אינן פעילות, ככה שאנחנו ממליצים לכם לתכנן נכון את הסופ"ש שלכם. אל תיתקעו ברגע האחרון בלי אטרקציה נחמדה שתנעים את זמנכם בצפון. אבל בסופו של דבר, הצימרים עצמם הם בהחלט אטרקציה לכל דבר.

ישנם לא מעט אורחים שבכלל לא יוצאים מפתח הצימר במשך כל סוף השבוע, ובהחלט אפשר להבין אותם. עם מטבחונים מאובזרים, מטבחי חוץ ענקיים, בריכות פרטיות, ג'קוזי מול הכנרת, מיטות אפריון איכותיות וערוצי לוויין בטלוויזיה, בהחלט אפשר להבין מדוע אנשים בוחרים להישאר בצימר 7\24.

מרחבי חוץ ענקיים במתחמי צימרים בחד נס

יש לכם גם מרחבי חוץ ענקיים בצימרים, בהם תוכלו להנות מבריכות משותפות בחלק מהמתחמים. אם כך, אנחנו מבינים שיש גם צימרים עם בריכות פרטיות ומחוממות, אבל יש גם סוויטות וצימרים עם בריכות משותפות.

באשר לתקופת הקורנה, רוב האנשים מעדיפים בדרך כלל לבחור בצימר עם בריכה פרטית שעברה החלפה של מים. כמובן, הבריכות מחוטאות גם באמצעות כלור. לאחר שהסברנו מה מציעים לכם צימרים בתקופת הקורונה, נותר לכם לעשות את השיקולים שלכם ולהחליט מה שתחליטו.

חופשה ברמת הגולן בימי הקורונה עם תו סגול

אם אתם אכן מחליטים על נופש ברמת הגולן בתקופת הקורונה, אנחנו נמליץ לכם על יישוב חד נס. ביישוב חד נס תוכלו למצוא צימרים יוקרתיים עם תו סגול ועם בריכות פרטיות מול הכנרת. קחו לכם סוף שבוע שלם של שכיחה מהדאגות, מכל מה שמטריד אתכם במהלך השבוע.

אם משרד הבריאות מתיר זאת, יהיה כדאי גם לרכוש דיל של צימר יוקרתי ברמת הגולן עם עיסוי שוודי איכותי. צימרים עם תו סגול הם בדרך כלל מספיק גדולים ומרווחים בכדי שתוכלו לנפוש עם המינימום שבמינימום של הדאגות. אם יש לכם חצרות פרטיות משלכם 7\24 שגודלן 1,000 מ"ר, אתם לא צריכים לדאוג מפני התקהלויות. צריכים סיוע נוסף? אתם מוזמנים לפנות אל מגזין EXPLORER צימר בצפון ולקבל פרטים על מנופש בקליק. תהנו!

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן