חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טקס הענקת דרגות למצטיינים במחוז ירושלים לרגל יום העצמאות

טקס הענקת דרגות לקצינים ושוטרים מצטיינים במחוז ירושלים לרגל יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל

אמש, בשעות אחר הצהריים, התקיים בגבעת התחמושת בירושלים טקס הענקת דרגות ותעודות הצטיינות לקציני ושוטרי מחוז ירושלים לרגל יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל שיצויין השבוע.

הטקס התקיים במעמד מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, ראש העיר ירושלים מר משה לאון, מנכ״ל עיריית ירושלים, נציגי העדות הנוצריות והמגזר הערבי, ובהשתתפות מפקדים ושוטרי המחוז.

במהלך הטקס הוענקו דרגות ל-28 קצינים ושוטרים מצטיינים ממחוז ירושלים.

בנוסף הועבר הפיקוד על מרחב ציון של מחוז ירושלים שחולש על מערב העיר ירושלים, הישובים הסמוכים לעיר, המועצה האזורית מטה יהודה והעיר בית שמש, לתנ״צ יעקב יעקובי מפקד המרחב הנכנס מסממ״ר ציון נצ״מ רונן עובדיה שהוביל את המרחב בשנה החולפת.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן אמר: ״מדינת ישראל חוגגת בימים אלו את עצמאותה. מיום הקמתה לפני 74 שנים, מתמודדת מדינת ישראל יום יום עם איומים ואתגרים כבדי משקל. מול האיומים הללו, ניצבים משטרת ישראל וכוחות הביטחון, דרוכים ונחושים לשמור על ביטחון המולדת ולספק ביטחון אישי למען תושבי המדינה.

פעם אחר פעם מוכיחה המשטרה את יכולת עמידתה בפני כל מכשול, את חוסנה ועוצמתה. אנו כשוטרי משטרת ישראל, ניצבים כחומה בצורה בחזית ההגנה על צביונה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית מפותחת וחופשיה שמגשימה את חזון הדורות״.

בהתייחס לאירועי החודש האחרון בירושלים, אמר מפקד המחוז: ״השנה התמודדנו במחוז ירושלים עם מציאות מורכבת. תחת מציאות זו שמרנו על השקט ברחובות ואפשרנו לתושבי העיר שגרת חיים מבורכת. צפיתי בכם המפקדים והשוטרים גם ברגעים הקשים, מבצעים את עבודתכם ללא חת, מגלים הבנה וסובלנות לצד נחישות וחתירה למגע.

מפקד מחוז ירושלים דורון תורג'מן בטקס. צילום: דוברות משטרת ישראל

בימים אלו אנו מסכמים את חודש הרמדאן, חודש שבמהלכו ניהל מחוז ירושלים אתגר לאומי. אתגר שאתם מפקדים ושוטרים עמדתם בו בגבורה. יום אחר יום, לילה אחרי לילה עם מעט מאוד שעות שינה תפקדתם עם עיניים טרוטות, אך חדורות מטרה. יחד ישבנו לארוחת ליל הסדר, שוטרים ומפקדים במעמד מרגש שאינו מובן מאליו. הוכחתם תחושת שליחות והקרבה שראויות לכל שבח.

במהלך החודש האחרון נדרשתי לקבל החלטות מורכבות ורגישות מול מציאות נתונה ומשתנה בזמן אמת, ובהסתמך על ניתוח תמונת המצב בשטח. את ההחלטות הללו יכולתי לקבל בראש ובראשונה בזכות הידיעה שמימושם ייעשה על ידכם.

יש לי אמון מלא בכם והערכה גדולה לפועלכם. הגנו על זכויות תושבי העיר ומבקריה, כל אדם באשר הוא עפ״י חגיו ומנהגיו, ומנגד טיפלנו במפרי הסדר בצורה מדוייקת ונחושה. אתם מייצגים את פניה היפות של משטרת ישראל ומדינת ישראל.

כולכם הוכחתם עבודה קשה, מסירות, יצירתיות ודבקות במשימה. מחוז ירושלים והיחידות בהן אתם משרתים התברכו בכם, בהישגכם ותרומתכם להגשמת ייעודה של המשטרה. אני גאה בכל אחד ואחת מכם וגאה להיות מפקדכם״.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר בטקס: ״באתי לכאן היום כדי להביע לכם הערכה ותודה, בשם עיריית ירושלים ובשם כלל תושבי עירנו היקרה, על התפקיד המרכזי שאתם ממלאים בחיי העיר שלנו, על הנכונות שלכם, על האכפתיות, על הסיכון התמידי, ובעיקר על התוצאות המרשימות של כל אלו.

הדרגות שהוענקו לכם היום, הן במידה רבה, הוקרה והערכה, על היותכם כתובת אמיתית לאזרח והן בעיקר ביטוי לעובדה שאכפת לכם מאוד מירושלים ומתושביה. תודה לכם על עשייה מסורה מסביב לשעון למען ביטחון כולנו. מעריכים ואוהבים אתכם".

רה"ע משה ליאון נואם – צילום: ארנון בוסאני

משטרת ישראל עצרה הבוקר חשוד בתליית כרזה של החמאס בהר הבית

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן