חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פעילות המשטרה בסוף השבוע: שני נהגים נתפסו נוהגים תחת השפעת סמים

נהגו תחת השפעת סמים בדרום ירושלים: האחד נתפס בפעם הרבעית והאחר לא ציית להוראת השוטרים וניסה להמלט עד שנעצר על ידם.

במבצע אכיפת תנועה שערכו שוטרי מחוז ירושלים במהלך סוף השבוע בדרום העיר, הורדו מהכביש כ-30 כלי רכב ונרשמו עשרות דו״חות תנועה ואיכות הסביבה.

במהלך סוף השבוע, בפעילות שוטרי התנועה של מחוז ירושלים יחד עם שוטרי תחנת עוז ומדור הגנת הסביבה של משטרת ישראל, נרשמו דו"חות בגין עבירות תעבורה חמורות המהוות סיכון ליושבי הרכב ולציבור משתמשי הדרך וכן, הורדו מהכביש מספר רב של כלי רכב.

במהלך הפעילות שנערכה בשכונות בדרום ירושלים (ארמון הנציב, הר חומה, צור באהר וג'בל מוכבר), נרשמו כ-20 דוחות תנועה בגין עבירות בריונות וחלקם מסכנות חיים, בהם: נסיעה ברמזור אדום, נסיעה על המדרכה, נהיגה ללא לוחית זיהוי ועוד.

עוד במהלך הפעילות, נתפסו 2 נהגים שנהגו בהשפעת סמים כאשר לאחד מהם (32, צור באהר) זו הפעם הרביעית שנתפס נוהג בשכרות והוא נעצר על ידי השוטרים לאחר שבגופו נמצאה תוצאה סופית של אוויר נשוף מעל הרף המותר.

צילום: דוברות משטרת ישראל

במקרה נוסף, רוכב אופנוע שלא ציית להוראות השוטרים וניסה להמלט מפניהם, נתפס על ידי השוטרים. בדיקה העלתה כי רוכב האופנוע ניסה להמלט והחל בבריחה מאחר ולא היה משתיק לאגזוז האופנוע. רוכב האופנוע (20, צור באהר) עוכב לחקירה והחל נגדו הליך דין תעבורתי, זאת לצד הורדת כלי הרכב מהכביש עד לתיקון הליקוי.

כמו כן, עוכבו לחקירה 2 נהגים בשנות ה-30 לחייהם תושבי צור באהר, בחשד לנהיגה בשכרות/ סמים. בדיקה העלתה כי נמצאו חיוביים לשימוש בסם מסוכן. שני הנהגים נחקרו וזומנו לדין.

בנוסף, הורדו מהכביש כ- 30 כלי רכב שעברו שינוי מבני ושיפורים בניגוד לחוק, כשחלק מהם מייצרים רעש חזק ומטרד בעת הנסיעה בכביש ונרשמו ע״י השוטרים גם מספר דו"חות איכות הסביבה בגין רעש וזיהום אוויר.

לצד כל אלה, במהלך סוף השבוע ברחבי העיר ירושלים, נאכפו ונרשמו על ידי שוטרי מערך התנועה 97 דו"חות תנועה מתוכם- 22 דו"חות בגין שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה, 10 דו"חות בגין אי ציות לרמזור אדום, ונפסלו רישיונותיהם של 5 נהגים.

מהמשטרה נמסר: "במסגרת המאבק המתמשך בקטל בכבישים, המשטרה תמשיך לפעול לאכיפת עבירות בכבישים וביצוע עבירות בריונות ועבירות תנועה מסכנות חיים.

פעילות המשטרה תכלול שילוב של אכיפה סמויה וגלויה ושימוש בכל האמצעים שברשותה, כשהמטרה היא למצות את הדין עם אותם נהגים המבצעים עבירות תנועה המסכנות את משתמשי הדרך".

צילום: דוברות משטרת ישראל

חשד לפיגוע ירי בצומת תקוע: פצוע באורח בינוני-קשה במקום; המחבל נמלט

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן