חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות לעיצוב חדרי הילדים

קרדיט תמונה FREEPIK

בעידן בו אנו חיים כיום, ישנם המון דרכים יצירתיות לעיצוב חדרי הילדים שכן, ניתן לעשות זאת בתור מתנה ליומולדת או אפילו סתם בשביל לשמח אותם. כאשר אנו נרצה לפנק את ילדינו ולהעניק להם את חווית השינה והמשחק הטובה ביותר, ברמה שלא ירצו לצאת בכלל מהחדר. כיום באופנה ישנם המון טפטים לעיצוב החדר, כיום הם גם דוגמא מצוינת, כיוון שבדורות הקודמים על מנת לעצב חדר ילדים כל מה שהיינו עושים היה בעצם ללכת לצבעי השכונתי ופשוט קונים צבע חדש, ושוב צובעים את החדר. כיום ניתן להזמין שיפוצניקים אשר יבצעו את העבודה בשבילנו או לחילופין להשתמש בשיטת "עשה זאת בעצמך".

כך תעצבו את חדרי הילדים שלכם

ניתן להחליף את הרצפה בחדר הילדים ואף לכסות כל פגם אשר נראה לעין בחדר הילדים באמצעות טפטים לחדרי ילדים, אפילו להסתיר את השקעים החשופים. בניגוד לדורות הקודמים כיום ניתן להזמין מהאינטרנט טפטים מגוונים שילדינו יאהבו ללא צורך בהזמנת שיפוצניק, ואף מומלץ להשתמש בטפטים מבחינת עלויות עבודה ועלות הטפט. על מנת שנוכל להצליח במשימה זו עלינו לשים את כל הפוקוס על חדר הילדים. בנוסף עלינו להיות פרקטיים וחסכוניים כיוון שבסופו של דבר מדובר בחדר הילדים שלנו, כל הרעיון הוא בעצם להימנע מהוצאות מיותרות, עלינו לבדוק על הטפטים עצמם שבצם אין בהם חומרים רעילים בדגש על מספר השנים. כיום ישנם מספר סוגים של טפטים באיכות גבוהה וגם באיכות נמוכה אשר מחזיקה לפחות שנים.

היתרונות בטפטים לחדרי ילדים

כיום קיימים המון סוגים של טפטים לחדר ילדים, מוצרים המתלווים אל שורת יתרונות רחבה שכן, כאשר נבחן את האפשרות של הסתרת הפגמים ללא צורך בעבודה מיותרת, נבחר בטפטים. כמובן שאין דבר רע בצביעת הקיר, אך היתרונות כאן בולטים אף יותר כיוון שזהו עסק מלכלך יותר מהדבקת טפטים. יתרון נוסף בהדבקת טפטים הוא שלא ניתן להדביק מדבקות על פגמים קיימים בקירות ואפילו צביעה לא תכסה את הפגמים כיוון שהקיר אינו חלק ולכן נבצע שימוש בטפטים. טפט לעומת זאת מכסה את הפגמים ואף מעלים אותם לכן זהו פתרון קליל ונוח על מנת להפוך את חדר הילדים ליפה יותר.

פרקט לחדרי ילדים

תוספת נחמדה אף יותר היא החלפת הרצפה בפרקט חלק ונעים לילדים, כיום קיימים שני סוגים שונים ומגוונים של פרקטים. זאת בעוד כי שני הסוגים העיקריים הם: פרקט למינציה ופרקט עץ. פרקט זה אשר בולט יותר ממתחריו הוא פרקט למינציה. בעידן בו אנו חיים, דבר ראשון שנסתכל עליו הוא כמובן המחיר אך כיום ניתן למצוא פרקטים טובים במחירים זולים כמו פרקט למינציה אשר משחק תפקיד משמעותי בבית הישראלי כיוון ששיטת ההתקנה שלו פשוטה אף יותר ממתחריו, והוא מגיע במגוון גוונים וטקסטורות שונות, מחירו הוא האטרקטיבי כיום בשוק הישראלי. פרקט העץ הוא מהוותיקים בארץ ולאחר לא מעט שנים בעצם הגיע המתחרה שלו פרקט הלמינציה. בשונה מפרקט עץ המורכב מפלטות של עץ אמיתי, פרקט הלמינציה הינו פרקט סינטטי – משמע שהוא אינו עשוי מעץ אמיתי.

  • השכבה העליונה – היא בעצם שכבת הלמינציה אשר משמשת כשכבה שקופה לחלוטין והיא מגינה על הפרקט מנזקים של שחיקה ונזקים נוספים, בנוסף לכך היא מוסיפה טאץ' אסתטי וטקסטורה לפרקט.

 

• השכבה השנייה מורכבת מלוחות עץ דחוסות הנקראות HDF שעליו מודבק הצילום של פרקט

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן