חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להפוך קהל עוקבים באינסטגרם ללקוחות משלמים

קרדיט לתמונות – פיאלקוב דיגיטל

 

אינסטגרם הוא אחד מערוצי המדיה החברתית הבולטים ביותר. הוא ערוץ יעיל מאוד שעוזר לבעלי עסקים ומותגים להתחבר לאנשים ברמה האישית, ליצור קהילה ולבצע מכירות. לאינסטגרם יש למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעיליים חודשיים והפלטפורמה בצמיחה תמידית. כשמדברים על קידום עסקים באינסטגרם, בדרך כלל מתכוונים למודעות ממומנות שנבנות במערכת הפרסום של פייסבוק. במאמר הזה נדבר על החלק האורגני של אינסטגרם ואיך ניתן, בפעולות איכות שמבצעים בפלטפורמה, להפוך את קהל העוקבים שלכם ללקוחות משלמים בעסק.

בנו קהילה מגובשת באינסטגרם

באינסטגרם אין לכם רק עוקבים, יש לכם קהילה מאחוריכם. אחת החוזקות של הפלטפורמה זה אחוז המעורבות הגבוה שלהם על ידי חברי הקהילה שלכם (העוקבים). אתם צריכים ליצור תוכן יותר ממוקד עבור העוקבים שלכם מאשר תוכן פרסומי או מכירתי. בניית העמוד העסקי שלכם בצורה נכונה, כולל תוכן שבאמת עוזר ללקוח ולא רק בא למכור לו – יעזור לכם מאוד לרכוש את אמון העוקבים, לגבש את הקהילה ולהנות מלקוחות משלמים ולקוחות פוטנציאליים שכבר מכירים אתכם וסומכים עליכם.

עשו שימוש בתוכן מגוון

הכי קל בעולם ליצור אסטרטגיית תוכן מתודית, קבועה ולא מגוונת. אמנם תצליחו ככה לייצר הרבה תוכן ובאופן שוטף אבל הצמיחה שלכם ככל הנראה תהיה מואטת. אתם צריכים לזכור שאתם לא החשבון היחידי שהעוקבים שלכם עוקבים אחריו ולכן אתם חייבים להיות יצירתיים, להתבלט ולגוון בתוכן. תארו לעצמכם שהייתם נפגשים עם חבר קרוב שלכם ובכל הפגישות הייתה לכם את אותה השיחה מילה במילה. נשמע משעמם? ככה מרגיש גולש שרואה כל הזמן בעמוד שלכם את אותו התוכן וזו הסיבה שאתם חייבים לגוון בתוכן שלכם באינסטגרם.

תשאפו להכיר את הקהל שלכם וללמוד עליו

הבנת שיטות העבודה בחשבון שלכם היא רעיון מעולה לאנשי םשרוצים לבנות קהילה מגובשת באינסטגרם. לדעת בדיוק מה עובד הכי טוב עבור הקהילה שלכם, יעזור לכם להבין את הצרכים שלהם וככה תדעו מה לספק להם.. אתם לא רוצים רק לדעת את המידע הבסיסי שתוכלו לקבל על הקהל דרך אינסטגרם (דמוגרפיה, זמני פעילות, אחוז מעורבות וכו'). אתם צריכים לדעת דברים כמו מה משך אותם לפרופיל שלכם, מה הם הכי אוהבים במותג שלכם ועוד. בדקו את הדברים הללו באמצעות שיחות עם העוקבים או שימוש בסקרים.

לסיכום

המאמר מוגש על ידי מערכת EasyCloud – שמסבירה מה זה AWS ואיך עושים שימוש באחסון ענן, כדי לספק לבעלי עסקים ומשווקים את ההבנה על חשיבות בניית קהילה חזקה ומגובשת באינסטגרם. באמצעות גיבוש הקהילה והבנה של הצרכים שלהם, העוקבים ירגישו בנוח ליצור איתכם קשר, לשאול אתכם שאלות וגם לרכוש ממכם מוצרים או שירותים כי הם יודעים שיש מענה איכותי בצד השני.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן