חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רגע לפני הבחירות: מירי רגב הגיעה לאורט בית הערבה

השרה רגב ביקרה בבית הספר אורט בית הערבה והרצתה בפני תלמידות בית הספר על העצמה נשית


 

בראשון האחרון, הגיעה לבית הספר אורט בית הערבה שבשכונת ארנונה בירושלים, שרת התרבות והספורט, ח״כ מירי רגב. השרה הוזמנה ע״י הנהלת בית הספר כדי לדבר עם תלמידות בית הספר על העצמה נשית.

בראשית ביקורה, נכנסה רגב לכיתות ושוחחה עם תלמידי בית הספר המקצועי, שמעה מהם על המקצועות הנלמדים בבית הספר ועל דרך בית הספר שמובילה להצלחה כבירה בכל הקשור לציוני התלמידים בבחינות הבגרות ובהשגת תעודה מקצועית.

צילום: רון ירקוני יח"צ

 

לאחר מכן הגיעה השרה לחנוך את כיתת ההרצאות החדשה והמושקעת. לאחר תקיעת המזוזה, רגב, מנהלת בית הספר רויטל אמיר והתורמים חתכו ביחד את הסרט ובירכו בהצלחה את פעילות בית הספר והמשך הצלחתו, ומיד לאחר גזירת הסרט הרצתה השרה בפני עשרות תלמידות בית הספר על העצמה נשית וסיפרה על תקופת ילדותה בקריית גת, צמיחתה חרף הקשיים הרבים, פעילותה החברתית בבני עקיבא, התגייסותה לצה״ל והגעתה מסרן לדרגת תת אלוף ודוברת צה״ל.

״שלושה דברים עיקריים ליוו ומלווים אותי עד עצם היום הזה ואני אומרת לכן בפה מלא, תיישמו אותן ותצליחו. הבחירה בידיכן, אל תחפשו תירוצים למה קשה. כשתחליטו שאתן באמת רוצות להצליח, השמים הם הגבול. עשו זאת מתוך בחירה ולכו על זה בכל הכח, גם עם קשיים. מי שיושב ולומד, מצליח. והדבר האחרון -תעשו את מה שאתן מאמינות בצורה הטובה ביותר.״

צילום: רון ירקוני יח"צ

 

בתום הרצאה מרתקת, זכתה השרה למחיאות כפיים סוערות, לשאלות רבות מצד התלמידות, לתודה מכולן על שפינתה זמן והגיעה לדבר איתן בשלב כה קריטי של מערכת הבחירות ולסיום, העניקה מנהלת בית הספר, רויטל אמיר, אות לשרה על הרצון לקדם ולפתח העצמה נשית בקרב תלמידות ונשות תיכון אורט בית הערבה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן